"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.
Publicerad: 2015-04-27

Temaeftermiddag inom digitalmarknadsföring

NYHET Den 7:e maj är Handelshögskolan medarrangör till ett evenemang initierat av studenter vid Handelshögskolan. Det är en temaeftermiddag inom digitalmarknadsföring med inbjudna föreläsare från näringslivet kompletterat med 3 parallella case som avslutning på dagen.

 Se program nedan samt mer detaljer på DMD2015. Evenemanget kommer att hållas på engelska. När: 7 majVar: Hörsal D
Anmälan via: http://simplesignup.se/event/59843
(Ev avanmälan till rickard.lindberg@usbe.umu.se)

12.15 - Organizers welcome in Lecture Hall D12:15-1 p.m. - Lecture 1: Digital marketing at glance, IAB Sweden1:25-2:25 p.m.- Lecture 2: Desired communication skills, Hammer & Hanborg2:35-3:35 p.m. - Lecture 3: The impact of technology on marketing, North Kingdom4-5 p.m. Best practice cases (choose only one)Sweden is well known for its outstanding marketing strategies, learn from nationally priced once in Umeå.Case 1: Key Campaing, Stora hotellet - Heja! & HallelujaCase 2: Community SOS - Interactive InstituteCase 3: Guitars Museum
 

Välkommen med din anmälan!