Publicerad: 2017-10-26

Träffa studenter från programmet för kulturentreprenörskap

NYHET Efter en studieresa till det kulturentreprenöriella meckat Berlin har studenter från Programmet för kulturentreprenörskap sammanställt en presentation av ideér och tankar som de samlat på sig under resan. Fredag den 27 oktober bjuder de in till en inspirerande träff med presentation, debatt och mingel.

Studenter vid Programmet för kulturentreprenörskap bjuder in till en inspirerande träff!

Träffen består av en presentation av ideér och tankar som vi samlat på oss under vår studieresa till det kulturentreprenöriella meckat Berlin. En öppen debatt med temat “Vad kan vi göra för varandra - samarbeten och nätverkande” är också en del av programmet. Det hela avslutas med tid för mingel då det finns möjlighet att få veta mer om oss studenter, programmet eller vår upplevelse av den kreativa platsen Berlin.

Fredag den 27/10 är ni välkomna till Konstnärligt Campus och Humlab-X klockan 14.00-15.30.

Redaktör: Jonas Vågström