Publicerad: 2010-05-25

Välkommen till Spa-dagen i Örnsköldsvik

NYHET Torsdag den 27 maj anordnar studenter på Spa-programmet spa-dagen på Paradisbadet. En dag fylld av gratis behandlingar och aktiviteter för alla som vill vara med.

Studenter på Spa-programmet campus Örnsköldsvik, Umeå universitet, anordnar en kostnadsfri spa-dag där alla är varmt välkomna.

Den 27 maj på Paradisbadet i Örnsköldsvik kommer studenterna att bjuda på ansiktsbehandlingar, koppning, afrikansk massage, akupressur, aroma massage. Studenterna informerar också om rätt kost för huden och föreläser om färgens betydelse. Provsmaka en smoothie och ta hand om kroppen genom att prova på pilates och yoga.

Dagen ger studenterna mer kunskap och erfarenhet av arbetslivet inom Spa och är ett praktiskt inslag i den tvååriga utbildningen till spa-konsulent.

Tid: 10:00 till 16:00 (Tidsbokning från klockan 9:00, Först till kvarn...)

Läs mer om spa-programmet

Foto: Håkan Nordström

Kontaktpersoner:Kajsa Gilenstam, adjunkt Idrottsmedicinska enhetenTel: 786 66 11