Publicerad: 2012-09-21

Välkommen till the Sweden - U.S. Entrepreneurial Forum i Umeå 3 oktober

NYHET Sedan 2004 har Sweden-U.S. Entrepreneurial Forum hållits i Stockholm. Liksom förra året kommer de amerikanska talarna och paneldeltagarna också till Umeå. Ta tillfället att nätverka, diskutera och utbyt idéer tillsammans med andra entreprenörer, affärsänglar, riskkapitalister, studenter och forskare.

Syftet med dessa dagar är att skapa en diskussion och en nätverkande plattform med målet att skapa ekonomiska möjligheter för Sverige och USA. Genom att sammanföra entreprenörer, affärsänglar, riskkapitaliset, studenter och forskare, skapas ett intressant utbyte av idéer och lärande underlättas.

Det kommer att handla om frågor som crowdfunding, affärsmodeller för att tjäna pengar och en hel del andra frågor. Så ta tillfället i akt och anmäl dig snarast. Anmälningarna strömmar in för närvarande så se till att vara med i år. Deltagande är helt kostnadsfritt.

Läs mer och anmäl dig här

Redaktör: Malin Vikström