Publicerad: 2017-10-01

Vinnare i Hälsa på campus tipspromenad

NYHET Under Hälsa på campus fanns en frågesport runt universitetsdammen med Träna Hjärna i fokus, en frågesport som En Svensk Klassiker i samarbete med SJ tagit fram för att uppmuntra till rörelse. Björn Torkelsson, Claus Jochheim, Anita Karlsson samt Magnus Jonsson är vinnare av en cykelhjälm och fribiljetter till Idrottshögskolans samarbetsföreningar.

En Svensk Klassiker uppmuntrade i samarbete med SJ till rörelse genom en lärorik frågesport med Träna Hjärna i fokus under Hälsa på campus. Tipspromenaden sträckte sig runt universitetsdammen och tog under 20 minuter att gå. Alla deltaganden i tipsrundan var med och tävlade om cykelhjälmar och fribiljetter till Idrottshögskolans olika samverkansföreningar.

Vinnare i tipspromenaden

1:a plats Björn Torkelsson

2:a plats Claus Jochheim

2:a plats Anita Karlsson

3:e plats Magnus Jonsson

Samtliga vinnare är välkomna till Idrottshögskolans kansli för att hämta sina vinster.

Redaktör: Anna-Karin Eriksson