Testsida

Används för att testa eventreplikering och schemalagda publiceringar. 13.24@04

Body & Movement Series

Bild: Sture Berntsson

Emil Wistrand Johansson vid Juridiska institutionen, Umeå universitet.Det är nästan som att man skulle kunna sätta punkt här. På ett för henne karaktäristiskt välformulerat sätt beskriver Annelie Bränström-Öhman med en enda mening vad hennes forskargärning handlar om. Men om det inte skulle stå mer än så, skulle det se lite tomt ut här på sidan.

Så låt oss gå vidare. Vad är det till exempel som hon bidragit med? Vilka luckor och fält är det hon velat täcka?

lorem ipsum

En bildtext som heter lorem.

Bild: Berit Hansson

Forskningsprojekt

Designhögskolan bedriver ett flertal olika forskningsprogram och projekt inom designområdet.

Senast uppdaterad: 2023-09-26