Publicerad: 2022-02-07

Film om utlysning av samverkanscheckar

NYHET I mars öppnar möjligheten att ansöka om samverkanscheckar. Den 4 februari anordnades ett seminarium om vad samverkancheckar är. Nu kan du se det inspelade seminariet.

Film seminarium 4 feb: Om samverkanscheckar

Klicka på bild för att se inspelad film

Seminariet

Under seminariet berättar vi mer om vad samverkanscheckar är, hur det går till att ansöka och annat som kan vara bra att tänka på i samband med utlysningen.

Seminariet vänder sig till dig som är forskare, lärare, förskollärare eller rektor/skolhuvudman.

Kort om samverkancheckar

Samverkanscheckar har skapats för att stimulera olika mötesplatser för förskollärare/lärare och forskare där de tillsammans kan utbyta erfarenheter och arbeta med frågor om undervisning, utveckling, lärande och forskning.

Utlysningen öppnar preliminärt 2022-03-05 och sista ansökningsdag är preliminärt 2022-04-15.

För mer information om samverkanscheckar