Publicerad: 2020-10-12

Kunskapsveckan 27-28 oktober 2020

NYHET Under vecka 44 erbjuds personal och ledare inom grundskola och gymnasieskola kompetensutveckling. Konferensen avslutas med att Change the game Umeå i samarbete med Idrottshögskolan vid Umeå universitet, Umeå kommuns utbildningsenhet samt RF/SISU Västerbotten håller programpunkten ”Rörelserikedom (Physical literacy) – Till vilken nytta?”.

I år erbjuds Kunskapsveckan som en digital konferens via zoom. Konferensen ges under tisdag och onsdag vecka 44. 27-28 oktober 2020.

Kunskapsveckan avslutas med programpunkten ” Rörelserikedom (Physical literacy) – Till vilken nytta?” med bland annat Idrottshögskolan.

Rörelserikedom (Physical literacy) – Till vilken nytta?

Kl. 14:30-16:00, 28 oktober 2020

Så använder du det som pedagog/lärare i praktiken för att utveckla kompetens, självförtroende och motivation att röra på sig.

Till förmån för ökat deltagande, bättre prestationsförutsättningar och ökat välbefinnande.

Avsändare: Change the game Umeå i samarbete med Idrottshögskolan vid Umeå universitet, Umeå kommuns utbildningsenhet samt RF/SISU Västerbotten

Mer information om kunskapsveckan (program och anmälan)