Publicerad: 2023-04-19

Nytt nätverk - starka varumärken i offentlig sektor!

NYHET Ulrika Leijerholt, Handelshögskolan, kommer att leda nätverket som vänder sig till dig som arbetar med att stärka det organisatoriska varumärket, internt och externt, för att säkra de värden som organisationen står för och vill förmedla.

Du som är chef inom offentlig sektor eller jobbar inom HR eller kommunikation är därför varmt välkommen att anmäla ditt intresse. Deltagandet är kostnadsfritt, men antalet platser är begränsade.

Nätverket kommer att genomföra 5 organiserade träffar under ledning av Ulrika Leijerholt på Handelshögskolan vid Umeå universitet. Under den första träffen kommer Ulrika, som forskar om varumärken i offentlig sektor, att presentera forskning inom området. Därefter kommer gruppen att diskutera upplägg och innehåll för de kommande träffarna. Med fokus att få till ett bra erfarenhetsutbyte och diskussionsforum diskuterar vi gemensamma möjligheter och utmaningar, olika frågeställningar som är centrala för deltagarna, samt möjligheten att få ta del av goda exempel från olika verksamheter.

Datum för träffarna: fredagarna 26 maj, 25 augusti, 29 september, 27 oktober och 8 december.

Alla träffar hålls kl 13.00-15.00 (förutom träff 1 som genomförs 13.00-15.30). Träffarna genomförs på Umeå Universitet. Lokal meddelas senare.

Intresseanmälan görs till Ulrika Leijerholt, ulrika.leijerholt@umu.se.

Sprid gärna detta i era organisationer och nätverk!

Ulrika Leijerholt