Hoppa direkt till innehållet
printicon
Personalbild Sofia Isberg

Sofia Isberg

Kontakt

E-post
Telefon

Verksam vid

Anknytning
Universitetslektor vid Handelshögskolan vid Umeå universitet Enhet: Företagsekonomi, Marknadsföring
Plats
Samhällsvetarhuset, Biblioteksgränd 6, A35819 Umeå universitet, 901 87 Umeå
2016
Föreningen, laget och jaget: 7 perspektiv på idrottens demokratiska effekter, Stockholm: Centrum för idrottsforskning 2016 : 91-106
Hjelm, Jonny; Isberg, Sofia; Rönnlund, Maria
2015
Idrott, historia & samhälle : 89-114
Rönnlund, Maria; Hjelm, Jonny; Isberg, Sofia
2014
Journal of Financial Services Marketing, Basingstoke: Palgrave Macmillan 2014, Vol. 19, (4) : 265-276
Nilsson, Jonas; Jansson, Johan; Isberg, Sofia; et al.
2013
Marketing management in geographically remote industrial clusters: Implications for business-to-consumer marketing, Singapore: World Scientific 2013 : 213-227
Blomquist, Tomas; Isberg, Sofia; Renström, Helena
2013
QUIS13
Isberg, Sofia; Roth, Philip; Renström, Helena
2012
17th International conference on marketing and corporate communication, 19-20 April 2012, Rennes, France
Isberg, Sofia; Ballantyne, David
2011
The customer is NOT always right?: marketing orientations in a dynamic business world : 331-
Bodin, Jan; Isberg, Sofia
2010
Contemporary issues in brand research, Athens Institute for Education and Research (ATINER) 2010 : 47-58
Boström, Gert-Olof; Isberg, Sofia
2010
Journal of Financial Services Marketing, Hampshire, United Kingdom: Palgrave MacMillan 2010, Vol. 15, (1) : 5-18
Nilsson, Jonas; Nordvall, Anna-Carin; Isberg, Sofia
Publicerad: 29 maj, 2019