"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.

Current Trends and a Minor in Marketing D

  • Antal högskolepoäng 30 hp

Om kursen

Kursen ger möjlighet till en fördjupning inom huvudämnet genom ett moment som belyser den senaste utvecklingen samt ett moment om forskningsmetodologi. Kursen ger också ett bi-ämne inom marknadsföring. Kursen ges och examineras i sin helhet på engelska.

Nedanstående fyra moment ingår i kursen:

 

Moment 1. Research Methodology in Business Research, 7,5 hp

Moment 2. Konsumentbeteende/Consumer Behaviour, 7.5 hp

Moment 3. Konsument- och marknadsanalys/Consumer and Market Analysis, 7.5 hp

Moment 4. Current trends in Business Administration, 7,5 hp



Schema/Schedule
Schemat finns tillgängligt senast en månad innan kursstart.

 

Anmälan och behörighet

Den här kursen innehåller tillfällen som är en del av ett program på Umeå universitet. Du kan bara söka kursen om du går det programmet. Information om ansökningstider och vad som gäller för dig får du från din institution.

Kontaktformulär

Kontaktformulär

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR)

Kontaktperson för kursen är:
Studievägledare