Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.

Marketing and Supply Chain Management D

  • Antal högskolepoäng 30 hp

Om kursen

Denna marknadsföringskurs riktar sig till studenter som söker större förståelse för konsumentbeteende samt teorier och metoder för avancerad analys av konsumentmarknader. Det sista momentet fokuserar på Supply Chain management. Kursen ges och examineras i sin helhet på engelska.Nedanstående fyra moment ingår i kursen:

Moment 1. Perspektiv på strategi, 7.5 hp.  
Moment 2. Konsumentbeteende 7.5 hp
Moment 3. Konsument- och marknadsanalys 7.5 hp
Moment 4. Supply Chain Management II 7,5 hp

schema

Schemat finns tillgängligt senast en månad innan kursstart.

Anmälan och behörighet

Den här kursen innehåller tillfällen som är en del av ett program på Umeå universitet. Du kan bara söka kursen om du går det programmet. Information om ansökningstider och vad som gäller för dig får du från din institution.

Kontaktformulär

Kontaktformulär

Tänk på att universitetet är en statlig myndighet och att det du skriver här kan bli en allmän handling. Var därför försiktig med att skriva känsliga eller personliga frågor här i kontaktformuläret. Alla uppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR)

Kontaktperson för kursen är:
Studievägledare